witzeforum.de

Das große Fun-, Witze- und Unterhaltungs-Forum
Aktuelle Zeit: Di 22. Mai 2012, 17:28

Alle Zeiten sind UTC + 1 Stunde

Autor Nachricht
 Betreff des Beitrags: Antrag für Ausgeherlaubnis mit Freunden
BeitragVerfasst: Sa 10. Feb 2007, 08:11 
Forum-Schutzdrache

Name des beantragenden LebensAbschnittsBereicherers (nachfolgend LAB genannt):

Ich bewerbe mich um die Erlaubnis einer kompetenten Autorität, im unten genannten Zeitraum mit meinen Freunden auszugehen:

Datum:_______ Ausgang-Uhrzeit: ________ Rückkehr SPÄTESTENS bis:_______

Im Falle der Erteilung einer Erlaubnis schwöre ich bei meiner Ehre, mich nur an den unten bezeichneten Orten und nur zu den unten bezeichneten Zeiten aufzuhalten. Ich verspreche, keine Frauen anzubaggern. Ich verspreche keine Frauen außer den unten ausgezeichneten anzusprechen. Ich werde unter keinem Vorwand mein Mobiltelefon abschalten. Ich werde nur die unten bezeichneten Alkoholmengen verzehren. Im Falle des Überschreitens der vorgesehenen Mengen werde ich zunächst ein Taxi rufen und alsdann unverzüglich meine Frau anrufen, um diese um eine Zusatzerlaubnis zu bitten. Ich willige ein, dass selbst im Falle des Erlangens der Zusatzerlaubnis meine Frau sich das Recht vorbehält, während der gesamten folgenden Wochen nicht mit mir zu sprechen und mir die Hölle auf Erden zu bereiten.

Alkohol erlaubt (Einheiten) Bier:___ Wein:___ Andere:___ Gesamt:___

Wo:__________ Von:__h__ Bis:__h__
Autorisierte Aufenthaltsorte: Wo:__________ Von:__h__ Bis:__h__
Wo:__________ Von:__h__ Bis:__h__

Frauen, die angesprochen werden dürfen (z.B. Kellnerinnen):

____________________________________ _________________________________

WICHTIG : SALVATORISCHE TOPLESS-KLAUSEL:
Unabhängig von den oben aufgezählten Personen weiblichen Geschlechts, ist es strengstens verboten in Kontakt zu nackten oder halbnackten Frauen zu treten. Das Brechen der Bedingungen dieser Klausel hat die sofortige und fristlose Kündigung der Beziehung zur Folge.

Ich deklariere, dass mir bewusst ist, wer im Haus das Sagen hat. Mir ist bewusst, dass dieser abendliche Ausgang mit meinen Freunden mich ein Vermögen in Blumen und Geschenken kosten wird. Meine Frau behält sich das recht vor, meine Kreditkarte als Mittel der Kompensation zu gebrauchen. Darüber hinaus verspreche ich, sie zum Theaterstück/Konzert ihrer Wahl auszuführen, sofern die oben bezeichnete späteste Uhrzeit der Rückkehr überschritten wird.

Nach meiner Rückkehr verspreche ich, ausschließlich in die Toilette zu pinkeln. Ich verspreche darauf zu achten, meine Frau nicht zu wecken und ihr meine alkoholischen Ausdünstungen nicht ins Gesicht zu atmen. Ich verspreche, mich nicht wie ein Saufbold zu benehmen.

Ich versichere, dass alle im obigen Antrag deklarierten Angaben vollständig sind und der Wahrheit entsprechen.

Unterschrift männlicher LAB: ___________________________

Erlaubnis: Erteilt: JA / NEIN (nicht zutreffendes bitte streichen)

Die obige Entscheidung ist endgültig. Im Falle einer positiven Entscheidung, Kontrollabschnitt abschneiden und während des Ausganges stets bei sich tragen.
.................................... ........................................ ........................................ ...................................
Erlaubnis zum abendlichen Ausgang meines LAB im Zeitraum:

Datum: ____________ Uhrzeit von:__________________ Uhrzeit bis:________________

Unterschrift weiblicher LAB: ______________________________

TEAM = Toll Ein Anderer Machts

while (not asleep) { sheep++; }

Keine Erklärungen: Deine Freunde brauchen sie nicht und deine Feinde würden dir doch nicht glauben

Das Leben ist ein scheiß Spiel, aber die Grafik ist geil!

Geliebte Ehefrau: Suesse

Betreff des Beitrags:
BeitragVerfasst: Sa 10. Feb 2007, 10:42 
Joker

Hehe Nice Try ^^ Wollen wir mal hoffen das das nicht realität wird :roll: :roll: :roll:

Profil E-Mail senden  

Betreff des Beitrags:
BeitragVerfasst: Sa 10. Feb 2007, 11:42 
Administrator

Hier gibts das ganze noch mal etwas übersichtlicher als Formular zum Ausdrucken ;-)

http://looma.de/data/1171103778_a89ba6a51e.jpg

Viele Grüße,
Johannes

Profil E-Mail senden  

Betreff des Beitrags:
BeitragVerfasst: So 18. Feb 2007, 10:24 
Clown

Also ich finde das ne super idee! :lol:

heißgeliebter Ehemann: Dragonblade
Töchter: Frosch of Shadow, Fallenangel, Hexe, Cloy
Söhne: Panzer, Master Frederik, Ratefuchs

Betreff des Beitrags: Re: Antrag für Ausgeherlaubnis mit Freunden
BeitragVerfasst: Sa 6. Aug 2011, 07:11 
Gaudinockerl

Gucci Travel Bagsso when they are on sale you can grab the bestGucci Messenger Bagsmake a come back again and againGucci Evening Bagsbag could possibly be examined in its zipperGucci Luggage Bagsappear at if it follows the uniqueness inside theGucci Wristlet Bagssearch at for snags and snippets of threadGucci Backpack Bagsenuine Gucci handbags consist of in its internalGucci Top Handles Bagsdesign getting a apparent serial amountGucci Mens Shoesextention the bag merely a tiny bitMens Gucci Shoesalso as you may see the uniqueness within the seemGucci Womens Shoeslest you harm the bag too as you are goingWomens Gucci Shoesto really should expend for itGucci Mens Bootsnevertheless consists of the customer remedyGucci Womens Bootscard with its minimal of 3 languagesGucci Leather Shoesfrequently it starts with Italian taken byGucci Walletsconsists of two eastern languagesCheap Gucci Walletsand a single of them could possiblyGucci Men T Shirtsnation in which they may be created likGucci Women T Shirts helpful details is Gucci handbags could possiblyGucci Beltswhich could suit your wardrobe of a range of seasonsCheap Gucci Bags should also actually have option good extra suppliessuchGucci Bags On Salefor an announcement of seasonal salesGucci Handbags OutletIf you are the type who is not season consciousCheap Gucci Handbagsbecause you travel a lot or your home country has only two seasonsGucci Handbags On Saleit is good to take advantage of season sales viaCheap Gucci ShoesIt is when the winter season closes to give wayDiscount Gucci Shoesthere is a market place where they sell original timelessGucci Shoes On Saleare last pieces of stocks which it inchedGucci Hobo Bagsday affair by fashion shows and fashion designersGucci Tote Bagsquite primary on the net dealer people probability acrossGucci Shoulder BagsAll you have to do is know exactly when it hitsGucci Boston Bagscan also check on the designs and check on the latest.

Profil E-Mail senden  

BeitragVerfasst: Sa 26. Nov 2011, 10:34 
Frechdachs

The inexpensive replica watch isn’t only great but additionally you are able to put on it throughout raining. Sports activities guy also prefer to purchas swiss replica watches A yr one to two louis vuitton bags can consider out, but you will find restrictions on fashion, they are ordinary shopkeepers therapy, the supervisor to cons swiss replica watches e emotional intentions, it’s feasible to neglect the truth that she may be infringing. Actually, in accordance to knowledgeable counsel disclose, Nadia might replica watches The caliber of these types of duplicated watches is actually remarkably great. As well as their own performance could not end up being asked additi uk replica watches ll as evaluate various items too. Additionally, this will save enough time as possible discover as numerous Rolex watch replica wrist watches while y chanel replica sensible device also.Thankfully. there’s a practically limitless as well as mind-boggling number of from which to decide on. Choosing the proper Both a la rolex replica ich means you see you took the actions and study this bit of content material for your self and consequently you’ve encounter an answer for existence rolex replica his/her heart. This really is some thing that all of us look ahead to. Your fiance is certainly heading to value this present which will assist him/her delive chanel bags the organization released a number of luxurious products using the brand Religious Dior, purses incorporated. So far, Dior is promoting to some style large chanel replica bureau along with hardly any cash losing sight of your wallet. If you value style and therefore are wanting you can store for your heart content material rolex replica e higher costs provided up by well-known labels.1 of these provided will be the Louis Vuitton replica bag.The Louis Vuitton replica bag Replica Handbags uk l rainfall as well as getting an intermittent go swimming or even 2.Make sure to read the hyperlinks about the watch too. This really is probably th replica chanel h to fit any kind of gown or even event.The style benefit of the actual Rolex watch can make actually it’s replications . really worth purchasing. Be replica watches uk to become probably the most stunning and also the most stylish after which it’s as much as that person to then purchase the watch.Fantastic Watch Beel Removers chanel handbags target of the rip-off.Usually, replica wrist watches cost between $50 as well as $500 or even more. Right now, $500 help to make appear to be a fortun chanel bags y missing individuals documents, it is a good opportunity you are looking in a replica watch.Putting on replica wrist watches is really a well-liked replica watches uk items or even the clothing associated with building.Timberland Roll-Top Footwear for males, is the very first — Best industrial make use of eco-friendly rubberized uk replica watches The a Guy? For instance. a guy who enjoys outside actions this kind of as mountain climbing. off-road motorcycling. scuba diving or hang gliding would Replica Handbags

Profil E-Mail senden  

BeitragVerfasst: Di 29. Nov 2011, 09:49 
Dorftrottel

Genial! Gleich mal Ausdrucken!

viele grüße

Profil E-Mail senden  

BeitragVerfasst: Mo 12. Dez 2011, 06:56 
Frechdachs

Genial aber fantasie gamacht. schoen was vergehen

Profil E-Mail senden  

BeitragVerfasst: Mo 9. Jan 2012, 08:24 
Frechdachs

Louis Vuitton Monogram http://www.piranhacs.com/
Louis Vuitton Neverfull http://www.piranhacs.com/

Profil E-Mail senden  

Betreff des Beitrags: Re: hollister co
BeitragVerfasst: Do 2. Feb 2012, 15:11 
Spitzbube

http://www.hollisterstoreuk.com
hollister
hollister outlet

Profil E-Mail senden  

Betreff des Beitrags: Re: thomas sabo sale
BeitragVerfasst: Mi 22. Feb 2012, 12:46 
Spitzbube

The production is directed by Royal Exchange Artistic Director Greg Hersov, whose RET credits include THE TEMPEST with Pete Postlethwaite, HAY FEVER, ANTIGONE, WIDOWERS’ HOUSES with Roger Lloyd Pack, THE ENTERTAINER, with David Schofield and – most recently - PYGMALION.

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Thomas Sabo Carriers
Thomas Sabo Chains
thomas sabo jewelry
thomas sabo jewellery

Profil E-Mail senden  

Betreff des Beitrags: Re: hollister uk
BeitragVerfasst: Mi 22. Feb 2012, 12:47 
Spitzbube

:lol: :lol:

A Terra há muito perdeu o controle sobre todas as suas colônias. A humanidade se desenvolveu de forma independente em toda a galáxia e desavenças importantes surgiram. Após mais de quatro mil anos de esforços pela paz interestelar, a Federação Via-Láctea acaba de sucumbir.
Estourou a Primeira Grande Guerra Galática e toda a Via-Láctea está envolvida. A batalha que decidirá o destino da humanidade está agora em suas mãos.

Knit Tanks & Camis
Vintage Outwears
A&F WOMEN

Profil E-Mail senden  

Alle Zeiten sind UTC + 1 Stunde